Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 I forrige uke hadde jeg veldig høyt blodtrykk (138/94) og hadde flimring foran øynene, hodepine, svimmel og magesmerter. Urinen slo også ut på proteiner. Så jeg endte opp med å dra inn til sykehuset for en sjekk. Urinen slo ut, blodtrykket var plutselig veldig lavt (90/60) men legen bestemte å ta blodprøver. Han skulle ringe hvis jeg hadde sv.skapsforgiftning. Han har ikke ringt så jeg antar at jeg ikke har det. Men i løpet av helga har jeg blitt mye verre. Har så migrene at jeg kaster opp og flimringen har blitt verre. Spesielt om natta. Legen ville jeg skulle ta blodtrykk hos fastlegen i dag men jeg orker ikke å dra dit. Har ikke skyss heller så. Noen andre som har hatt disse symptomene men ikke hatt svangerskapsforgiftning? Hva var det i så fall da?
KKV80 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Har faktisk samme symptomer, men ikke sv,forgiftning. Var på sykehuset i går, va skikkelig dårlig. Er uke 34 nå. For meg mente de det var blitt en dårlig sirkel. Jeg er dårlig for at jeg sover lite, og sover lite fordi jeg er dårlig.. Haha, javel Må nok bare gå å være dårlig de ukene jeg har igjen, tenker jeg.. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Har du høyt blodtrykk også? Blodtrykket på forgiftning er 140/90 så er derfor jeg blir litt bekymret og spesielt når jeg har flimring, proteiner og hodepine også. Hadde det ikke i første sv.skap. Kjedelig at slutten skal bli ødelagt av dette. skal jo feire bryllupsdag, jul og nyttår før lillegutt kommer og vil gjerne kose meg i den tiden også.
KKV80 Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Faktisk i går så hadde blodtrykket begynt å stabilisere seg. Så det er bare resten av symptomene da Føler at det blir litt amputert i tia framover pga av formen. Men så tenker jeg på tullla som kommer, og så biter jeg det i meg. Men er lei av å være dårlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå