Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Han lekte med den i morges, men nå kan jeg ikk finne den noe sted
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Kan ikke se det, men jeg pleier å finne min mellom sofaputene eller under sofaen;)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Kan ikke se, men se i noen av lekene hans om han er liten nok, kankje i gåbilen. ellers satster jeg på mellom sofaputene.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 takk for svar..men jeg kan ikke finne den noe sted..Sofaen er den ikke, har sett to ganger der, under sofa, under bord, i leker, blomsterpotter, kasseroller, på bad, soverom, kjøkken..overalt føler jeg jeg har lett. Og det gjør det ikke bedre at den er på lydløs for da hører jeg ikke engang om det ringer! uff:p
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 En gang jeg letet etter nøklene mine og lille hadde lekt med dem, fant jeg dem tilfeldigvis oppi skoen til mannen min:) Hadde leitet og leitet og gitt opp, så plutselig fant jeg de da - i støvelen da jeg støvsugde i gangen:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 hehehe..Jeg har allerede sett i skoene i gangen;) Ingen tlf. Han er bare 1 år så får vel ikke svar om jeg spør han når han våkner:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå