Sjørøveren&Brumlen Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Er 4+5 no i dag og er så dårlig at eg tilbringer mesteparten av tida forann doskåla.. begynte no i helga. er utrulig slitsomt. får ikkje i meg mat og det lille eg ete kjeme berre opp igjenn.. Har sjølvsagt brukt opp egenmeldingene for i år da eg er utrulig plaget med migrene.. Får man sjukemelding når man er så dårlig? Gruer meg litt til å ringe legen.. Føla han ikkje tar meg på alvor.
Plutselig_gravid Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Off høres ikke godt ut. Klart du får sykmelding når du er så dårlig.
2prinsesser11og08 Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Klart du har rett til sjukemelding når du er så sjuk at du ikke greier å utføre den jobben du skal (eller noe annet forøvrig)! Jeg må si jeg skjønner akkurat hvordan du har det, for sånn var hele min første graviditet også. Jeg gikk til legen, og det var ingen problemer med å få sjukemelding pga svangerskapskvalme. Vil ikke legen ta deg på alvor så be om å få snakke med en annen lege, eller hør med ei jordmor om hun kanskje kan bistå med litt hjelp. Lykke til videre, så håper jeg at kvalmen din gir seg snart!
missT Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Dette hørtes kjent ut. Er i uke 19 nå, og har nesten sluttet å kaste opp først nå. Har vært sykemeldt siden uke 6, og det var ingen problemer med det fra legens side. Lykke til, håper det gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå