Gå til innhold

Skriver dere alle takkekort for gaver...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer fordi jeg da må skrive tre kort til en drøss personer i løpet av to korte måneder.... Julekort, takkekort og takkekort for dåpsgave.

Dette blir både dyrt og slitsomt...

HI

Skrevet

Hvis du synes det er så dyrt og slitsomt så får du droppe det da...

Mener det er normal høflighet å takke fint for gaver man har fått til barnet, og sende med et bilde av den lille. Hadde blitt skuffet om jeg hadde brukt tid og penger på å kjøpe en gave til noen og de synes det ble "for slitsomt" å sende meg et takkekort.....

Skrevet

Kanskje takke for gaven i julekortet? Det må vel gå an?

Skrevet

jeg har sendt takkekort da begge mine barn fikk gaver til fødselen.synes dette er en flott greie.det er jo ikke slitsomt det da?!?!?! ta et bilde,sende inn til fotobutikk og få de i posten noen dager senere...hvor slitsomt kan det være å skrive på adresser og kjøpe frimerker og sende de rundt/levere de??? himmel og hav....

jaja...vi er alle forskjellige...jeg sender 50-60 julekort hvert år...har aldri tenkt på at det er en slitsom ting å gjøre....

Skrevet

Ja, det synes jeg er normal høflighet :))

Tar 5 minutt på data da, og der er jo myyyyye fint å velge i.

Koster?? Ja, men det visste du vel før du fikk barn??

Skrevet

Slitsomt fordi det skal arrangeres dåp, jul for familen og 70 julekkort, 6+ takkekort får fødselsgave og 50 for dåpsgave.

Ja, det blir faktisk både dyrt og travelt, men er enig i at det er hyggelig!

Lurer i grunnen bare på om jeg kan slå noe sammen slik at jeg slipper å bombardere folk med 3-4 brev på en måned....

Skrevet

Jeg kommer nok til å gi ut bilde og takkekort for gavene vi får fordi det er vanlig ser jeg. Men når jeg selv gir en barselgave så forventer jeg ikke et takkekort for det. Jeg får jo ikke det for bursdagsgaver heller.. Jeg sender ikke julekort jeg da, og dåpen blir ikke før om mange måneder enda. Og i tillegg så får man vel ikke så mange dåpsgaver da det for vår del kun er nærmeste familie som er invitert. Men jeg kan forstå at det blir litt mye pes med alt dette :)

Skrevet

Når mine nære har fått barn oppi jula, så får vi takkekort og julekort i ett :) Syns det er helt greit å slå sammen!

Skrevet

Alle skriver ikke takke kort for gaver man få når man får baby, her i min krets er det ikke vanlig, men derimot ved dåpen, da sender vi takke kort.

Hvorfor ikke sende et kombinert jule/takkekort?

Og du anonym 10:35 hvorfor skulle hun vite dette før hun fikk barn? skulle hun droppet å få barn fordi hun syns det blir kostbart med takkekort da eller?

Skrevet

Takk alle sammen!

Nå slår jeg sammen jule- og takkekort, så kan jeg sende egne takkekort for dåp!

Jeg pleier selv aldri å få takkekort fra andre jeg gir gave ved fødsel. Dete r ikke sikkert det er så vanlig over alt?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...