Gjest mandel i grøten Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Fint navn, det! Selv om han sikkert må leve med "finn fem feil" og "finn.no";) På den annen side er det jo drøssevis med Lea rundt omkring"er det noe å le'a?", og det går jo fint!
Gjest Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Liker det ikke, men liker det bedre enn Liam, Lukas og Nathaniel. Det jeg prøver å si er at jeg liker "sjangeren", men ikke selve navnet.
Sweet Amber Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Det er et fint navn i seg selv, selv om man kan få assosiasjoner til nettsider o.l. Men de assosiasjonene er likevel bedre enn de som forbindes med Harry, Viggo osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå