Gå til innhold

Hva synes du om navnet....Finn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mandel i grøten
Skrevet

Fint navn, det! Selv om han sikkert må leve med "finn fem feil" og "finn.no";) På den annen side er det jo drøssevis med Lea rundt omkring"er det noe å le'a?", og det går jo fint!

Skrevet

Grusomt.

Skrevet

Liker det ikke, men liker det bedre enn Liam, Lukas og Nathaniel. Det jeg prøver å si er at jeg liker "sjangeren", men ikke selve navnet.

Skrevet

Det er et fint navn i seg selv, selv om man kan få assosiasjoner til nettsider o.l. Men de assosiasjonene er likevel bedre enn de som forbindes med Harry, Viggo osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...