Gå til innhold

Bor bf i samme by men stiller ikke opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Faren til sønnen min bor i samme by som oss men stiller ikke opp for sønnen sin for fem flate øre. Sønnen min er 2 år men bf har kun sett han 3 ganger. han motarbeider meg når det gjelder alt (særlig barnebidrag) og slenger dritt rundt om i hele byen om at det er jeg som ikke tillater han og ha kontakt med sønnen sin noe som er helt blåst for er jo ikke noe annet jeg heller vil.

 

Nå som jeg har funnet meg mannen i mitt liv og vi skal ha barn sammen, kjøpe hus sammen og har det svært godt, unnskylder ahn seg med at han ikke trenger og innvolvere seg fordi vi allerede har funnet oss en "ny familie". Blir så sinnt på denne idioten av en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bf bor ikke så langt unna (gå avstand) men har ingen ting med sønnen sin å gjøre, han viser null interesse, har han ikke gjort siden gutten var 3 uker gammel nå er han 4 år. Heldigvis har han nå en stefar, som virkerlig stiller opp for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i han da! Jeg hadde faktisk nesten vert gla for at sønnen min slapp forholde seg til to ¨fedre¨... Sjekk om nye mannen kan adoptere han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i han? Jeg regner med at du ikke vet veldig mye om hvordan det kan oppleves og ha en mor/far som ikke stiller opp?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønns farmor bor 400 m unna oss. Hun traff barnebarnet sitt en gang for syv år siden, da han var nyfødt. Pappaen til barnet bor mest sannsynlig 3-4 km fra oss, aldri truffet sin sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...