Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hadde positiv EL-test den 19 november som forventet. Og nå har jeg positiv test igjen! Hørt om flere som har tatt EL-test i stedet for G-test, og fått positiv når de var gravide. Er det noen der ute som har erfaring med dette? Bare så det er sagt: testen var KNALLPOSITIV: like sterk teststrek som kontrollstrek, og det kom opp etter 1 minutt.
babymaby Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Bare en måte å finne det ut på: Test med en g-test! (EL-tester kan slå ut på HCG, og mange opplever positive el-tester når de er gravide - men det KAN være andre årsaker. Jeg ville skynda meg og testa med en skikkelig g-test, ja!)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Aaaah! Jeg vet, men nå har jeg brukt opp morgenurinen, og nettopp tissa. Kan godt si at jeg angrer på at jeg ikke tissa i koppen nå ja. Får vel bare vente til i morgen tidlig..
Peispå! Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Jeg har, jeg har!! Testfreak som jeg har vært, har jeg kontrollert med el test på alle graviditetene, og fått positivt omtrent før grav.testen. Dette er godt tegn!!!!!!!!! Noen symptomer? Utflod?
Lillemy36 Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Jeg testa ca 2 dager før ikm først med el test som ble positiv og så med vanlig grav test og digital test. ble positiv selv om jeg testa midt på dagen:-))
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2010 Trønderline: Denne gangen ga jeg opp! Ble så frustrert av mannen som aldri var med på notene i de dagene det absolutt var nødvendig. Så jeg skrek til han en morgen at "nå var det faan meg nok! Jeg skal ikke ha flere barn hvis det skal være på denne måten! Å lage barn skal være gøy! Å hvis du tror at jeg synes det er gøy å tisse på en pinne hver morgen og trygle meg til sex, så tar du skrekkelig feil!!!!" .....sa jeg.... Å så har jeg lagt alle forhåpninger og mulige symptomer i "glemmeskuffen". Har ikke vært inne på BIM heller. Jeg ga rett og slett opp. Jeg har ingen symptomer. Ikke engang når jeg nå begynner å kjenne etter. Utflod har jeg i større eller mindre grad hele tiden. Det eneste som har minnet om symptom er at jeg går ned i knestående hvis jeg reiser meg for fort (ligamentsmerter). Men dette har jeg trodd var for tidlig å kjenne. Husker jo forrige svangerskap, og da var jeg vel 7-8 uker på vei før jeg kjente disse smertene. Skal holde dere oppdatert. Får ta en test senere idag. har tre g-tester liggende, og de rekker nok ikke å gå ut på dato tenker jeg Takk for svar alle sammen:)
Mornado Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Spennende, spennende.. Jeg gikk glipp av min eggløsning, for plutselig hadde jeg positive el-tester i en uke. Knallpositive som du sier, og jeg tok da en gravidtetstest på urin midt på dagen, og sannelig så var den ikke positiv. Ikke vent på morgenurinen, TEST TEST TEST!! Venter spent på oppdatering fra deg
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2010 Har nettopp testa. Bare skyggestrek. Er IKKE overbevist. Det får vente til i morgen tidlig med mer testing. Har drukket 1 glass melk og 1 kopp kaffe etter jeg sto opp, så det er jo ikke akkurat mye. Er jo enda 3 dager unna IKM, så man får vel finne på noe annet mens man venter.
Peispå! Skrevet 29. november 2010 #9 Skrevet 29. november 2010 HAH! Men, du ser en strek????? Skal vedde på at det blir juli-augusttreff fremover i trøndelagen:-)))) Bilde,bilde!! Har du neg erfaring med skyggestreker? Har bestandig vært positivt for min del...:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2010 Hehe.. ja jeg ser en strek. Men den er så svak at hvis noen hadde vist meg en sånn test og spurt hva jeg trodde, så hadde jeg sagt; "vent et par dager og ta en ny test!" Har aldri fått skyggestrek som jeg vet om. Mine tidliger forsøk denne høsten har vært kritthvite blanke tester. De har riktignok kommet med en svak strek etter at tia har gått ut, men det teller jo ikke. Denne var godt innenfor tidsfristen. Hadde vært gøy med juli/augusttreff ja, men foreløpig holder jeg meg på matta:) Bilde er for seint nå, og ikke vet jeg hvordan jeg skal gjøre det her inne heller. Men jeg setter stor pris på entusiasmen din Trønderline! Hvordan går det med deg da? Fått vært på tidlig ul? Og har du greid å slappe av?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2010 Tok en ny test idag: svakt positiv. Og denne gangen ser jeg at fargen er rosa. Ikke bare skyggestrek altså. Men man slipper ikke jubelen løs helt enda. neida...man venter til man får et klart og tydelig: DUERGRAVID klaska i panna:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Da klasker jeg deg i panna da..... DU ER GRAVID!!!!! Gratulerer så masse med en juli-augustspire!!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 1. desember 2010 Takk for panneklask Trultemora & Knerten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå