Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Her er det ganske begrenset i forhold til hva jeg ser hos noen venninner. Jeg har to nisser som sitter på en hylle og en syvarmet lysestake. Også har jeg en lysslynge med stjerner i ett stort stuevindu. That's it. Juletre kommer i hus lille julaften og pyntes da. Synes noen styrer noe alvorlig med juleduker og julegardiner (Nå hører det med til historien at jeg ikke bruker duker eller gardiner andre tider på året heller, derfor tenker jeg på det som et styr) Hvor mye gjør dere ut av det?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Dette har jeg fått opp: *julegardiner på kjøkken *julestjerner i vinduene på kjøkkenet samt en adventsstake der *Lysbrett med lilla lys og englepynt på kjøkkenet *julestjerne på stua *adventstake i vinduet på stua *lilla duker på stua *4 kubbelys med tall på *1 stort glassfat med lilla pynt og lys på stua *dørkrans på ytterdøra * 2 stk. pakkekalendere henger klar Nisser og slike ting venter jeg med til nærmere innpå jula.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Julegardiner, duk og julebrødboks//kaffeboks etc. etc på kjøkkenet. Adventsstjerne og stake samt telysholdere i kjøkkenvinduene. Telysholdere i stuevinduer, lyskule, adventsstake og stjerne, lilla lys og duker. Ja, og så har jeg hatt på juletrekk på pynteputene. Jeg har ingen planer om å lage mer jul ennå. Krans til ytterdøren må jeg kjøpe ny, ble herpa i fjor. Juletreet pyntes lille julaften, og resten av pynten kommer opp uka før jul. Ingen pakkekalendere i år, blir når mini blir større.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Vi pynter ikke til jul nå. Her tar vi bare frem lillalys og noen duker/løper + adventstake. Lille julaften skiftes det ut med julepynten.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Har hengt opp julegardiner i stue og kjøkken, hengt opp stjerne i kjøkkenvinduet og satt opp adventsstake i stuevinduet. Ellers har jeg funnte frem adventslysestaken med 4 lilla lys, byttet ut de vanlige lysene med lilla lys Selve julepynten (juleduker, nisser osv) setter jeg frem helga før jul, og juletreet kommer inn og blir pyntet lillejulaften
Himmel og hav Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Jeg har pynta til advent, jeg. Adventstake, lilla løpere osv. Det eneste er lyskuler i vinduene, de henger der i jula også. Julegardiner, engler, nisser, trær og rødt kommer på lillejulaften.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg pynter ikke til jul før julen er der (altså en eller to dager før juleaften). Nå pynter jeg til ADVENT! Adventsstake, adventsstjerne i stuevinduet og barnas julekalender på kjøkkenet. Punktum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå