Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Til dere som tar en masse unødvendige ultralydundersøkelsr: http://www.itromso.no/ntb/innenriks/article409104.ece
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jaha? Og hvor kommer det frem at tidlig UL kan skade babyen? Det står kun at mødre som tar tidlig UL og oppdager misdannelser, velger å ta abort oftere enn før (fordi flere tar tidlig UL), absolutt ingenting om at UL skader noen... Les artikkelen før du poster noe neste gang
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Tidelig UL skader ikke barnet, hvor fikk du det i fra? innlegget du linker til, handler jo om at skader/sykdom hos foster kan oppdages ved tidelig UL. Pga medesinsk bakgrunn, har jeg UL hver månde, nekter å tro de ville utført det, om det kunne skade fosteret.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Øh.... Oppfordrer deg til å lese artikkelen en gang til....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Ser ikke noe om det i den artikkelen der men.. Ser at flere tar aborter fordi det oppdages flere feil jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Hehe, fantastisk når folk ikke kan lese.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Snakk om å fullstendig misforstå poenget i en tekst. Denne artikkelen taler jo heller FOR tidlig ul, enn mot. Og selvfølgelig er ikke ul skadelig for barnet. Det hadde aldri blitt tatt ul om det var skadelig, vi bor tross alt i et sivilisert land.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Jeg må nok bare hive meg på de andre her. Du har nok misforstått hele artikkelen, HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå