Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg er nok litt sær føler jeg nå som også i år har en kalender helt uten spiselige ting. Hun får en pakkekalender med små pakker,som hun gleder seg til. Grunnen min er at hun sliter nok med konsentrasjonen og oppmerksomheten som hun gjør,og ikke verdt å gjøre det verre med en sjokoladebit hver morgen. Og dessuten så er det jo mer enn nok anledninger til å spise snop i desember som det er,med avslutninger og bursdager.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Ingen snop i pakkene her, ungene får nok snop ellers i jula, de trenger ikke det hver morgen også, her får de nyttige tig, eller leker
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Er ikke snop i barna mine sine kalender heller.
varuna Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 mine to får heller ikke snop i kalenderen.her går det i opplevelser,leker,og nyttige ting. synes det er mye bedre enn alt dette godtteriet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Ingen pakkekalender i år - legokalender istedet. Men tidligere år har jeg laget pakkekalender, og da har jeg hatt snop på lørdager. Ingen andre dager. Syns dét er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå