Spybøttå Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Så var eg komt til siste trimester, men jaggu spyr eg endå. Så gruelig urettferdig, nå oppi jul og adventstid og alt. Fleire som er så uheldige og fortsatt spyr? Sååååå lei...
Makko med to små gutter Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Kanskje det hjelper å skifte nick? Har dessverre ingen råd, bare medfølelse. Var slik sist, spydde til uke 28, -men da sluttet det :-P Men denne gangen har jeg spydd 2 ganger, og da var jeg på seilbåt i litt røff sjø...-Så det trenger ikke å bli like ille neste gang!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 1: moro å se deg igjen spybøttå 2. kjipt at du enda ikke har blitt kvitt den spyinga! Det var da måte på
mily80 Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Då e me to som spye! :-) Eg e i uke 35. å doen e fremdeles min beste venn! hehe Eg har heldigvis dager innimellom som er bedre!
Denishil Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Joiner her, uke 35 og spyr stort sett opp igjen alt unatatt frokost av en eller merkelig grunn. Kun dersom den ikke består av mer enn en skive brød da vel og merke hehe. Men begynner å se en ende på dette selv om jeg har veldig veldig lyst til å ha han inne i magen til over nyttår =) Nei, vi får nok bare holde ut jenter.
mamseeeen Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Nettopp kommet over hit jeg også. Å jada, jeg spyr enda! Er så sliten og synes utrolig synd på meg selv nå som jula nærmer seg Eneste trøsten er at jeg bare har 12uker igjen. Skal så absolutt klare det. Har jo klart det hittil ) Lykke til alle sammen!
AO3 Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Hyggelig å se deg igjen her inne - dette er jo kremen av BIM-forum, hehe - men trist å høre at du fremdeles er dårlig. Har ingen gode råd å komme med, bare sympati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå