Gå til innhold

Fine men rimelige lykter til bruk ute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som kan tipse om hvor de har slike. Gjerne litt store :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tips på en helt gratis nå som det er så kaldt.. også er de kjempefiiiiine

-fyll ei vaskebøtte med vann, og putt en mindre oppi. dennne mindre må du putte en sten i eller lignende så den synker nedi. Så lar du det fryse, når det er fryst tar du først hele isklumpen ut av vaksebøtte også den lille bøtta. Da har du en nyydelig lykt, og blir fantastisk skinn i når du putter lys i.. Også er det bare fantasien som setter grenser, i fjor helte vi konditorfarge i noen, la granbar i osv, så hadde vi MANGE lykter i forksjellige farger og mønster, men de helt vanlige med bare vann er superflott!!

Skrevet

Jeg har tips på en helt gratis nå som det er så kaldt.. også er de kjempefiiiiine

-fyll ei vaskebøtte med vann, og putt en mindre oppi. dennne mindre må du putte en sten i eller lignende så den synker nedi. Så lar du det fryse, når det er fryst tar du først hele isklumpen ut av vaksebøtte også den lille bøtta. Da har du en nyydelig lykt, og blir fantastisk skinn i når du putter lys i.. Også er det bare fantasien som setter grenser, i fjor helte vi konditorfarge i noen, la granbar i osv, så hadde vi MANGE lykter i forksjellige farger og mønster, men de helt vanlige med bare vann er superflott!!

Skrevet

Utrolig bra forslag av Skolegutt. Det skal jeg prøve:)

Noe annet som går an er å lime perlesukker på syltetøyglass el. og sette te-lys i. Skinner utrolig fint

Skrevet

Tusen takk for supert tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...