Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Stakkars Einar Gelius. Så seg nødt til og si opp jobben som betyr alt for han. Syns det er trist at Norge er så konservativt og naivt at vi ikke VIL høre om at prester også " gjør det". Skjønner virkelig ikke at dette skal få slike konsekvenser i år 2010. Vi alle vet at det skjer, men vi VIL ikke høre om det. nå må Norge våkne og se hva som skjer. En mann som tør og ytre sine tanker og meninger blir slått hånda av, av de som betyr mest for han. Er det ikke ytringsfrihet her til lands da??? Skal man måtte tåle og bli behandlet på denne måten pga sine meninger? I ikke minst føler jeg med barna hans, som er i tenårene og som antagelig synes dette er utrolig tøft:(
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 usmakelig innlegg! Hvorfor skal du lage en tråd om hvorfor folk IKKE liker et menneske. Håper moderator sletter dette.
Cat.68 Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Det kan jeg ikke svare på , for jeg liker fyr`n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå