Gå til innhold

Hvorfor liker ikke DU Einar Gelius??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars Einar Gelius. Så seg nødt til og si opp jobben som betyr alt for han. Syns det er trist at Norge er så konservativt og naivt at vi ikke VIL høre om at prester også " gjør det". Skjønner virkelig ikke at dette skal få slike konsekvenser i år 2010. Vi alle vet at det skjer, men vi VIL ikke høre om det. nå må Norge våkne og se hva som skjer. En mann som tør og ytre sine tanker og meninger blir slått hånda av, av de som betyr mest for han. Er det ikke ytringsfrihet her til lands da??? Skal man måtte tåle og bli behandlet på denne måten pga sine meninger? I ikke minst føler jeg med barna hans, som er i tenårene og som antagelig synes dette er utrolig tøft:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usmakelig innlegg! Hvorfor skal du lage en tråd om hvorfor folk IKKE liker et menneske.

 

Håper moderator sletter dette.

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på , for jeg liker fyr`n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...