Eleutheria Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Når jeg føler for det. Hvilket er sjelden.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Gjorde når jeg var i forhold, ikke når jeg er alene. Vet ikke hvorfor men var mye mer gøy se det med kjæresten HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Av og til ja, spesielt om det er mulig å se sammen med kjæresten, men han synes fortsatt det er små flaut å se det sammen med meg, enda vi har vært sammen i 3 år nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå