Mom2Two Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Kom akkurat på en mann til jeg synes er heit, men som sikkert ingen andre synes er heit.. hehe:) Julian Assange! Kan ikke se for meg noen andre som ser på han som heit;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 hvem er denne mannen da? hehe... jeg liker at du kommer på menn som folksyns er uheite også tenker du på meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 nå har jeg googlet, og nei, han er ikke heit, uansett hvor morsom og smart han måtte være har du fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå