Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Noe for meg som liker kun søte dufter, eller blir den for sterk??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Den er fantastisk! Det jeg synes er så bra med Bright Crystal er nettopp det at den ikke er så sterk Mild og deilig!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Den er ikke for sterk ihvertfall. Syns det er lett og frisk duft.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg elsker den! Den er ikke sterk, men mer frisk enn egentlig søt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Nydelig duft, og absolutt ikke sterk. Heller i den andre enden av duftskalaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå