Gå til innhold

Dere som er alenemødre, hvor stort er det der dere bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var barne barn har dere og hvor mange soverom og kvadratmeter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 barn, 85kvm, tre soverom og stor uteplass

Skrevet

Har ikke barnebarn, men to barn og 3 soverom og litt over 100kvm fordelt på 2 etasjer..

Skrevet

Har 1 soverom, 2 barn, ca.45kvm. Ønsker meg noe større, men må få bedre økonomi først. Dyrt å bo her jeg bor nå, men på grunn av barnas far er vi nødt til det...

Skrevet

1 barn, 45 kvm, 1 soverom.

Trangt!

Skrevet

Bodde første året på en toroms på 36 m2 med barnet mitt, men har solgt og skal kjøpe større. Nå bor vi hos foreldrene mine så lenge jeg finner meg mitt eget sted.

Skrevet

ca. 100 kvm, jeg har 2 barn og har 3 soverom.

Har flyttet ut fra byen da. der jeg bodde før hadde jeg 50 kvm. og et soverom. Og mye høyere husleie :)

Skrevet

2 soverom og ca 75/80 kvm, men flytter kanskje til 70 kvm, men med myyyye bedre planløsning. her jeg bor nå er vaskerommet det størte rommet i huset - logisk nok :P

Skrevet

2 barn, to små soverom..ca 60 kvm, og en terrasse som er nesten like stor:P

Skrevet

Jeg har 1 barn, har 2 soverom på 100kvm + garasje og en liten plen.

Skrevet

Liten enebolig på ca 150 kvm, 4 soverom og loftstue. Og en nydelig, koselig terasse og hage, garasje har vi også ;) 3 barn

Skrevet

81 kvm. Har 3 barn, pluss1 i magen, og har 3 soverom.

Eldstejenta har 1 rom, smågutta har det store rommet, og jeg har det minste rommet. babyen i magen kommer til å sove inne hos meg det første året. Etter det trenger jeg nok litt større leilighet. Men har egen hage og lekeplass utenfor døra, så på sommeren merker jeg ikke plassmangelen like godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...