Gå til innhold

Hjemmeværende husfar:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det da jeg og barnas far var sammen. Han var hjemme mens jeg jobbet. Synes det var helt ok at han vil bruke tiden på barna. Bare synd at han var dårlig til å gjøre husarbeid.

 

Det var endel som synes det var litt rart at far var hjemme mens mor jobber, men hallo...vi er i år 2000 og ikke 1960...

Skrevet

Mannen var det en stund. Funket som bare det bortsett fra at han ble rastløs og savnet jobben etter hvert. Nå er han tilbake i jobb og jeg jobber litt redusert i stedet.

 

Lykke til med den kommende tilværelsen :)

Skrevet

Oki... Her skal mannen være hjemme med barn 1 år... (etter meg altså, skal ha 1 år først jeg og:)

 

Bra at han er flink på både husarbeid og matlaging...

 

HI

Skrevet

Omtrent sånn vi gjorde det også :)

Skrevet

Flott at vi er fler:)

 

Godt å slippe å måtte ha ungen rett i bhg og....

 

HI

Skrevet

Hehe, vi er faktisk i 2010, men skjønner hva du mener:D

 

Jeg synes det er litt rart at noen velger å være hjemme og bli forsørget uansett kjønn, utenom permisjon rett etter å ha fått barn så klart.

Skrevet

Mannen er hjemme nå og skal være hjemme i 7 mnd tilsammen.

 

Han er kjempeflink med guttungen. Men i likhet med meg da jeg var hjemme, blir det ikke gjort mye husarbeid i løpet av en dag!

Skrevet

Pappen er hjemme her slik at vi slipper å ha tassen i barnehagen enda. Han er 13 mnd. Men vi har begge jobber, men han jobber sent og bare 50 %. Jeg jobber turnus. Er det noen dager det ikke går opp, kommer mamma og passer barnet noen timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...