Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Venninnene mine er veldig opptatte av utseende til samboerne sine. De er penest i verden! De er opptatte av at de kjøper dem blomster og legger sjokolade på puta dems. Sier klisjeaktige ting som; Den største gaven du kan gi meg er et barn. Eller; Øynene dine er penere enn stjernene... Osv... Kjenner jeg blir kvalm bare av å skrive det. Det sier ikke jeg. Det finnes utallige menn som er penere enn min samboer. Han kjøper sjelden/aldri blomster. Sier ikke slike "pene" ting til meg, men jeg elsker han selv om. Det er ikke utseende og slikt som betyr mest her i verden. Derimot har jeg, omtrent siden første gang jeg så han, følt meg så utrolig trygg sammen med han. Fra første øyekast kjente jeg at dette var en mann jeg ville bli kjent med. Helt merkelig følelse. Første gangen vi var på tur sammen (fisketur) satt han seg på et tidspunkt bak meg og bare holdt rundt meg. Da fikk jeg en helt syk, merkelig følelse i hele meg, som jeg aldri kommer til å glemme. Og det var denne "trygghetsfølelsen" jeg snakker om. Nå har vi vært sammen i 6 år og til tross for et lite sidesprang (fra hans side), så blir denne følelsen bare sterkere. Når jeg forteller venninnene mine om denne følelsen, ser de ut som noen spørsmålstegn. De skjønner ikke hva jeg mener. Så de har den ikke. Noen andre der ute som vet hva jeg mener? Jeg går heller ikke rundt hver dag med sommerfugler i magen og tenker på hvor pen han er... Eller springer rundt å skryter av han til alle. Har ingen behov for å legge ut om hvor glad jeg er i han på facebook.. Men jeg er utrolig glad jeg har han. Vi ler og tuller sammen. Koser oss med vår ett år gamle sønn sammen. Vi har sex (ikke kjempeofte akkurat, men annenhver uke, kanskje) og har det ellers helt fint. Krangler nesten aldri.. Er det ikke slik et forhold skal være? Eller har venninnene mine rett i at jeg burde synes han er penest osv? De mener jeg er rar og forholdet vårt ikke kan være noe særlig bra...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Synes forholdet deres høres normalt ut etter 6 år. Hvem er det som gidder å kjøpe gaver til partneren sin eller kommer med klisje setninger hverdag. Hvor lenge har venninnen og kjæresten vært sammen?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Synes det hørtes helt normalt ut Altså ditt forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå