Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg har en kjærste som er veldig fin og bra på de fleste områder, men ikke i senga. Vi er godt voksne begge to, så jeg ble svært overasket da vi hadde sex første gang. For meg er ikke litt stryking på puppene og så rett over på penetrering til han kommer tilfredstillende, men jeg synes det er vanskelig å ta det opp med ham. Tror han vil blir såret om jeg sier noe, men det er heller ikke bra at jeg vegrer meg for å ha sex med han siden jeg ikke får noe ut av det. Burde det ikke være en like stor selvfølge at damen får orgasme som mannen? Hvorfor er akten over når mannen har kommet?
Gjest Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hvorfor har det noe å si om han blir såret hvis du tar det opp med han? Er han voksen setter han pris på tilbakemelding slik at dere kan forbedre sexen sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Du må nok bare belage deg på å si det til ham. Kan være hardt å høre, men er sikkert verdt det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Du MÅ snakke med han om det. Evt. gjøre det slutt etterhvert......... Eller?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Ta styringen i sengen!!! Vis han hva du liker , du trenger ikke å si det rett ut, men styr han litt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Min er heller ikke noe særlig.. Blir mye bare inn og ut... Men han har mange andre gode egenskaper Vi har vært sammen i 10 år, har ignen planer om å gjøre det slutt, heldigvis finnes det mye fint å få kjøpt på nett
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Sex er alfa og omega! Viktig i et forhold! Hvis det ikke funker i sengen, så funker det ikke! Du må snakke med ham! Viktig å fortelle hverandre hva man liker Du trenger jo ikke gjøre det negativt.. men ligge i sengen og fortelle fantasier man har for eks , er jo noe du kan ta initiativ til
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Om du ikke sier noe kommer det sikkert til å ødelegge forholdet. Hvor lenge orker du å være i et forhold med dårlig sex? Antagligvis har han vært sammen ei som har ikke likt sex noe spesielt og er vant til at dette var det foretrukkene fra damas side. Ta det opp med han, om han elsker deg og vil være med deg så vil han vel at du skal ha det godt på alle punkter. Skjønner at det er vanskelig tema, men om du ikke klarer å si det til han så kandu jo skrive et brev. Slik at dere kan komme lettere inn på temaet senere.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Derfor man skal prøve varen først! Før det blir noen forpliktelser eller følelser! Hehe... Neida, bare spøker:) Prat sammen og finn ut av ting dere... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Mannen min var dritdårlig da jeg traf ham. Etterhvert sa jeg rett ut hvordan jeg ville ha det. Og da jeg var helt trygg på ham, lærte jeg ham opp. NNå er han den beste jeg noen gang har hatt, Og han sier selv at han aldri har hatt så bra sex som med meg. Tør påstå at eksene hans hadde blitt sjokka dersom de prøvde han nå, Hihi De ville ikke kjent ham igjen ;D Så hopp i det. Snakk fortrolig med ham om hvordan du vil ha det. Menn flest ønsker å være gode elskere. Ros ham opp i skyene når han gjør det sånn som du liker. Da skal du se at han blir revet med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå