Gå til innhold

til dere som har analsex, noen spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen tips og triks å gi bort til meg? Har lovet gubben det, mot at vi skal gifte oss:) høres sikkert rart ut, men man må gi og ta har jeg funnet ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What?? Det er det sykeste....

Men, du må ha masse masse MASSE glidekrem, og slapp av i endetarmen. Ikke press, ikke knip, bare la det skje...

Skrevet

Han må virkelig elske deg når han går med på å gifte seg for en runde i toer`n

Skrevet

Merkelig ting å gjøre, men...

Beste er å "myke opp" med en finger, eller to først.. blir skikkelig klar! Mye glidemiddel, han må ta det rolig når han trenger inn... og du må være så avslappet du klarer :)

Helst ikke ha full endetarm =P

Og BRUK KONDOM!! Viktig!

Skrevet

Wow :-)

Ha masse forspill, bli skikkelig kåt, og bruk masse glidekrem =) Da kan det bli en fantastisk opplevelse, be han ta deg i "rette" hullet først, for så å ha analsex.. Og kanskje gå på do å bæsj aller først ;-)

Skrevet

Du trenger:

Glidemiddel

Kondom

God tid

Slik går du fram:

Sørg for å være avslappet. Gjerne ha "vanlig" sex først, ikke begynn rett på analsexen.

Når du er tilstrekkelig avslappet kan han begynne med en finger (husk glidemiddelet!). Når en finger føles behagelig, kan han fortsette med en finger til. Be ham ta det rolig om det er ubehagelig - et og et ledd av fingeren av gangen. Når to fingre går helt fint er det slutt på oppskriften, og dere må begynne å tenke selv. Hvor stor plass tar hans to fingre i forhold til penisen hans? Er han velutstyrt er det kanskje verdt å fortsette forsiktig med en finger til og ta seg gooood tid. Hvis to fingre tilsvarer ca penisstørrelse kan han smelle på kondomet, klæsje på glidemiddel og prøve å putte stasen inn.

OBS: Analsex SKAL ikke gjøre vondt. Gjør det vondt er det et tegn på at dere har gått for fort frem. Ta et steg tilbake og vent. Selv pleier jeg ofte å trenge minst ti minutter oppvarming før han kan putte stasen inn - og myyye lenger hvis han er velutstyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...