Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har hatt den beste helga, siden evigheter.. Hadde endel planer, men endte heller med at jeg og kjæresten stort sett lå i senga for å si det sånn Skikkelig kjærestetid og jeg har aldri hatt det så bra i et forhold, som jeg har det sammen med han nå Er så utrolig deilig å være forelsket, og i tillegg få høre at han er stormende forelsket i meg!! Snart et år har vi vært sammen, men jammen meg så får vi det bare bedre og bedre... Fått så mange fine ord i helga, at jeg kommer til å sveve i ukesvis... Selv med mine mange kilo for mye, strekkmerker og fæl mage, så sier han at han elsker kroppen min og at jeg tenner han helt sykt mye.... Hvem skulle tro det Åååå, så forelsket jeg er!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 huff, stakkars deg, han har nok dårlig samvittighet for alle de gangene han har vært utro mot deg.....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 herregud for et teit svar.... Sjalu er vel det man kaller slike som deg? HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Det hørtes herlig ut! Håper den deilige følelsen varer lenge, lenge :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 21:40 er nok drita misunnelig det hun sitter med White- trash fyren sin som lukter tåfis og svette... Så deilig å være så forelsket!! Her er vel sommerfuglene fløyet for en stund siden, men vi har det veldig koselig og bra sammen. Vært sammen i 11 år nå da. Bare å kooooose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå