Cumulus har jente og gutt Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Lurte på å gi mannen min billett til Top Gear showet til jul eller bursdagen hans som også er snart. Men hvordan gjør jeg det best mulig? Vi bor på Vestlandet så det er jo langt å reise. Jeg har ikke noe behov for å være med, og da måtte vi jo i tillegg hatt barnevakt. Gir jeg ha èn billett? Eller to? Evt bli med selv, eller han kan ta med seg en kompis? Vi pleier som regel å overnatte hos slekt når vi er østover, men det blir jo underlig for en kompis som ikke har tilhørighet der. Trenger litt råd her om noen har gode ideer
Tommage♀♂ Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg ville nok ordnet barnevakt og blitt med selv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå