Gå til innhold

Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 2 år som har blitt veldig snørrette den siste uken, og i bhg har de nok latt det være vått og renne litt for lenge (mange barn å tørke snørr på og passe på). Pluss at papiret er nok litt "hardt" for såre neser..

Har selv brukt kleenex og smurt med litt vaselin for at han ikke skal bli mer rød, men han var blitt veldig sår iløpet av uken. Lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre? TIPS mottas med STOR TAKK :-) Burde jeg sende med han noe i bhg så de kan smøre han med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten umulig å ikke bli sår når det er så rå luft ute.

Ville tatt med kleenex i bhg jeg, det gjør jeg når snuppa mi er sår etter rennende nese :)

Pass på hva du smører i fjeset hans i denne kulden, mange salver/kremer som inneholder vann kan gjøre vondt verre.

Skrevet

Send med ham kleenex med balsam og be personalet bruke det på ham. Gjør heller ikke noe å si til dem at de ikke må la ham gå snørrete fordi han blir sår.

Skrevet

Har smurt med vaselin når vi er inne, og kuldekrem ute..

Får litt panikk og vil ikke at han skal bli enda verre, da jeg husker en gutt som hadde slike sår i maaaange år, klarte aldri å la vær å sleike seg rundt munnen.....

Skrevet

Det må jeg gjøre, for han er så utrolig rød og sår, takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...