Lullunutu Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har en liten gutt på 2 år som har blitt veldig snørrette den siste uken, og i bhg har de nok latt det være vått og renne litt for lenge (mange barn å tørke snørr på og passe på). Pluss at papiret er nok litt "hardt" for såre neser.. Har selv brukt kleenex og smurt med litt vaselin for at han ikke skal bli mer rød, men han var blitt veldig sår iløpet av uken. Lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre? TIPS mottas med STOR TAKK :-) Burde jeg sende med han noe i bhg så de kan smøre han med?
Tigergutt Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Kjøp Aderma krem på apoteket - helt fantastisk til slike ting!
Lullunutu Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Åh, det har jeg jo stående, da skal jeg lure på han litt mens han sover ;-) TUSEN TAKK!!
3+et lite nurk Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Aderma er en fantastisk krem til mange ting, men mange små bare syntes den svir på roede/såre kinn og neser. Jeg pleier å blande zink og vaselin. Det er helt supert. Lurt å bruke forebyggende om kvelden når barnet er forkjølet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå