Gå til innhold

Nysgjerrige sladrehanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hus bortenfor oss bor det er par som vi har vært på hils med og slått av en kort prat med når vi treffer på hverandre, men vi har ikke vært omgangsvenner. De siste månedene har det vært veldig stille hos dem og jeg har tenkt at de sikkert har vært bortreist. Men så har flere mennesker kommet og spurt etter dette paret, da de har hørt at de har gått fra hverandre pga utroskap. Vi har ikke kommentert ryktene og heller ikke fortalt dette til andre med et unntak; vi spurte et par som har hatt mye med naboene å gjøre, om ryktene som gikk var sanne. De benektet dette. Så i dag fikk min mann telefon fra nabomannen som var rimelig sur siden vi hadde vist interesse for deres privatliv og siden vi var så interesserte kunne han bekrefte at de hadde gått fra hverandre og at vi burde spurt ham direkte osv. Min mann mistet vel egentlig både munn og mæle og det hele ble ganske kjipt. Synes selvfølgelig at det er trist at de går fra hverandre uansett grunn og synes det er vanskelig å spørre dem direkte om noe sånt og har da heller ikke sett noen av dem på ukesvis. Er det vi som er noen ondskapsfulle og nysgjerrige mennesker, eller er dette noe enhver ville gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som enhver ville gjort :)

Skrevet

Takk, tenker vel egentlig det, men dette var kjipt altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...