Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg har 10 uker igjen til termin og nå vurderer jeg gjøre meg ferdig med kjæresten og kommende barnefar. Vi bor (heldigvis) ikke sammen og godt er det, for om vi hadde gjort det hadde jeg blitt sprø i mitt stakkars lille hode. Han stiller ikke opp, tar ikke hensyn, er en egoistisk liten faen og takler ikke og bli konvfrontert med det! Han setter bestandig seg selv først enda jeg har stort behov for han. Han tenker ikke over at jeg ikke kan gjøre enkelte ting alene nå som jeg er gravid og kommer stadig med "gjør det selv!" og han blir rå sinna når jeg kjefter litt dersom han har vært helteit. Jeg vet ikke om jeg orker lenger.. han tapper meg fulstendig for energi, gjør meg sinnt, frustrert og lei meg absolutt HELE tiden. Men samtidig skal jeg ha barn med han og det om ikke lenge. Æææææææææææææææh! Jeg blir sprø!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hva er grunnen til at dere ikke bor sammen? Han hørtes ikke akkurat ut som et sjarmtroll, men kan det være hormonene dine som spiller deg et puss? Er han en fin fyr ellers? Før graviditeten, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 På den tiden i svangerskapet hatet jeg mannen min. Ønsket seriøst han skulle omkomme. Det gjør jeg av og til ennå, når jeg har mensen. Jeg er svært hormonell :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Nei han er desverre ikke et sjarmtroll til vanlig heller. Han er superego og driter i alle andre sålenge han kan gjøre det han vil. F.eks igår skulle vi en tur inn til Olso (bor et godt stykke unna) både for og besøke min søster og ta en tur på IKEA for å kjøpe div til babyen. han viste at jeg måtte ha han med... jeg kunne jo ikke bære en tung sprinkelseng, stellebord og alt annet helt alene. Kvelden før tok en en tur på byen "jeg skal bare ta et par øl" sa han før han dro. Kl 4 på natten ringer han og vekker meg, da måtte jeg sto opp og kaste meg i bilen for og hente han. han var selvfølgelig sørpe driting. Dagen etter orket han ikke Olso turen.. Vi skal snart (egentlig) flytte sammen. Grunnen til at vi ikke gjør det nå er fordi vi ønsker og kjøpe noe sammen og ikke "flytte inn til hverandre". Hi.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 et spørsmål:hvorfor i helvete ble du gravid med denne mannen???? FATTER ikke at det går an å være så inni granskauen idiotisk? har du et godt svar eller?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 jeg hadde dratt. Om han ikke klarer å tenke lenger å ta mer ansvar når du er gravid, hvordan i alle dager skal han klare det når ungen er ute. Du kommer til å klikke å det vil kun gå ut over babyen og det er ikke babyen tjent med..
Mortilbarn Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Signerer hun som hatet mannen sin, det gjorde jeg også. Han var en egoistisk faen røsket ut av djevelen selv, fra selveste Helvete. Ikke dump han når du er gravid. Værsåsnill? Man er ofte irrasjolell når man har overdose av hormoner.. Og noen menn fatter faktisk ikke at ting blir tyngre som gravid.. Min mann sa; du er jo bare ni kg tyngre nå enn før, jeg har selv gått opp 16 kg de to siste årene, og du ser ikke at jeg legger meg ned i soffan og vræler etter hjelp? Men han er en fantastisk far, og fantastisk kjæreste, må bare lære seg å holde kjeft en gang i blant, og gjøre slik han blir bedt om
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Da synes jeg det er på tide å vise han at du faktisk kan gjøre ting selv og ikke trenger han overhode. Benytt deg av nettverket ditt, familie, bli kjent med nye mennesker i barseltiden slik at du har noen som du kan lene deg til når du trenger hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Hvilke ting e det du ikke kan gjøre alene liksom?? Ikke noe problem å dra på IKEA uten mann. Du trenger ikke han fpr å bære seng og stellebord - det finnes flust av behjelpelige verter på IKEA:) dessuten er jo ikke pakkene såååååå tunge da:) Du bør lære deg å bli selvstendig og ikke skulde på graviditeten for ikke å gjøre ting. Er det enkelte ting du ikke kalrer akkurat nå, så får det heller vente til etter fødsel da. Hvordan tror du egentlig aleneforeldre har det?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 22:23 Det er tungt å bære spinkelseng, stellebord etc alene når man er gravid. Dessuten så er det ikke alltid lett å få hjelp av de som jobber der. Har du aldri vært høygravid du eller? Kjære HI Kan ikke du spørre søsteren din om ikke hun kan hjelper deg? Dropp barnefar og vis at du klarer deg selv uten han.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #11 Skrevet 29. november 2010 Jo, jeg har vært høygravid hele 4 ganger. Ja da, sprinkelseng og stellebord veier litt, men sååååååå tungt er det ikke. dessuten har de utmerkede traller på ikea, så du trenger jo ikke bære tingene rundt i beutikken og heller ikke ut til bilen:) Man trenger ikke gjøre seg hjelpeløs selv om man er gravid. Hvis man virkelig orker å reise på shopping til IKEA når man er 30 uker på vei, går jeg ut ifra at HI fint klarer å bevege seg rundt osv. Det går faktisk fint ann å spørre om hjelp på ikea også - i likhet med mange andre butikker!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #12 Skrevet 29. november 2010 Herregud 22:23 Det ville vært MYE enklere for han døgenikten av en fyr hun har, å bli med å hjelpe henne. Skal man virkelig ikke forvente NOE SOM HELST av menn? Hva i alle dager skal man med en mann som ikke bidrar med noe som helst, selv når dama er gravid? Hadde ikke vurdert det engang, han hadde vært ute for lengst.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #13 Skrevet 29. november 2010 Seriøst? Handletur på IKEA går helt utmerket an for friske høygravide uten hjelp altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå