Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 nårr mannen kommer hjemm, og det lokter parfyme lang vei, men han sier att han ikke var borti xen, men han ble sett sammen med hu dritt kjærringa i går. det er noe som ikke stemmer da, mener iallefall jeg og veninna mi som så di sammen. Men nårr man bare nekter hele tiden da? nårr jeg så i bilen hanns, fant jeg en xbox som ikke var hanns, og han sa den tilhørte xen, men jeg har ei veninne som kjenner xen hanns som vet att hu ikke har xbox. jeg tror det bare er tull.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 du skriver så mye feil at du må være et troll som prøver for hardt...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 "jeg tror det bare er tull" Det tror jeg at dette også er
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Det er ikke tull, eller det er sikkert tull, men jeg tuller ikke.skall jeg levere xboxen eller skall jeg ikke levere den? jeg tenker att jeg skall, for da ser jeg omm han juger.
Gjest Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Hvis du så de sammen har du jo plenty å konfrontere han med! Og om det lukter en annen dameparfyme en den du bruker synes jeg også det krever en forklaring. Hvorfor ikke bare si: "Jeg så dere sammen så du trenger ikke nekte..Har også et annet vitne" Se ann reaksjonen hans.. Enig i at det lukter ugler i mosen men, du må å være åpen for forklaringene hans på lik linje som han må respektere at du blir usikker. Håper det fikser seg!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Du trenger ikke å bruke dobbel konsonant i alle ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå