Gå til innhold

Tenk å kunne elske deg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mann......flott å se på, utrolig snill og varm. Gjør alt for min datter og meg. Elsker meg og begjærer meg.

 

Men likevel så mangler det noe, jeg klarer ikke å føle så sterkt tilbake. Sukk, han er perfekt for meg og oss, det er bare det at jeg ikke føler akkurat det lille jeg bør føle. Bare et lite hjertesukk fra meg...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg du skylder ham å gå. Han fortjener noen som elsker ham like høyt tilbake. Antakelig finnes det noen der ute som leter etter ham. Ikke hold ham opptatt, sånn at han "kaster"bort tiden sin på en som ikke er DEN RETTE for ham.

 

 

Det er nok også en der ute, som leter etter deg. Ønsker du å kaste bort tiden din?

 

Når du en dag treffer den rette for deg, skulle du ønske du hadde truffet ham før....Husk på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...