Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Hva anser du som det perfekte antall soverom/stuer ol?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 4 sov (et gjesterom/kontor) kjellerstue, stue STORT kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Vi skal bygge med 5 soverom. Barna får et hver og vi får et kontor/gjesterom.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Glemte resten. Vi skal også ha to stue. En finstue og en "kose/lekestue". Kjøkken med avskilt spisestue og to bad + vaskerom. 2 boder og et driftsrom.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Vil anbefale dere 5 sov, et av rommene er gjesterom/ kontor To stuer To bad, et av dem som fungerer som vaskerom. God bodplass/ lager. Gjerne en ekstra do i nærheten av inngangen Stort kjøkken og ikke minst et lekerom
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Vi har 5 soverom. Ett rom til hvert av barna, ett til oss voksne og ett gjesterom/kontor/ekstrarom. har en stoooor stue + spisestue. Ønsker med kjellerstue. Det er utrolig kjekt når man får større barn med mye besøk:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Vi er 5 i familien, men har bare 1 stue og 3 soverom. Jeg synes det er for lite. Jeg ønsker meg 2 stuer, hvor den ene kan brukes som tv-stue for ungene og deres besøk. Ideelt sett ville jeg hatt 5 soverom. Da kunne ungene ha hvert sitt, samtidig som vi hadde hatt et kontor/gjesterom. Jeg har en jobb med mye hjemmearbeid, og da hadde det vært kjekt å kunne trekt seg tilbake. Dessuten ville jeg hatt 2 bad og ett vaskerom. I dag har vi ett kombinert bad/vaskerom, og klærne står derfor som regel til tørk i stua.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 To stuer er nok en god ide, gjerne to bad også. Dette er nok viktigere enn egne soverom til hvert av barna. Det er faktisk veldig koselig å dele rom. Vi var to barn, og huset vi vokste oppi hadde 6 soverom, vi hadde hvert vårt rom, men vi valgte å dele, det var kjempe koselig, både når vi var små og når vi var større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå