Gå til innhold

Påstand;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekeland ala Hoppeloppeland er for passive foreldre!

Da er det mye bedre med f.eks badeland hvor foreldre MÅ være aktive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det. Jeg kan være begge deler.

Skrevet

Er det en lov som sier at foreldrene ikke får være med å leke i lekeland?

Skrevet

Æh, alle foreldre kan vel få nyte å slappe litt av iblant også. Jeg syns ikke det har å gjøre med om man er lat generelt eller ikke.

Skrevet

Jeg håper det, men jeg har blitt sett rart på ;-)

Skrevet

"Jeg håper IKKE det" - mente jeg å si

Skrevet

Vi krabber etter og leker (nesten) like mye.

Vi har til og med klart det kunststykket å leke så godt at vi fikk klage fra de andre foreldrene at at vi tok for mye plass på lekeland, he he.

Skrevet

Jeg liker badeland best - fordi jeg elske vann. Se, man kan være BÅDE aktiv og egoistisk ;o)

Skrevet

Haha.. Jeg har aldri sett på lekeland og diverse andre lekeplasser med aktiviteter og slikt som fordel for foreldre. Faktisk ser jeg på det som godt for utvikling til små barn og trivsel ikke minst! Tenk hvor artig de fleste har det der:)) Dessuten får de løpt ut en del energi som er til overs, noe som aldri skader.

Skrevet

Om barna koser seg så er det da ikke nødvendig at foreldrene skal være aktivt med å leke hele tiden. Og om noen foreldre velger lekeland så betyr ikke det at de ikke kan leke aktivt med barna sine til andre tider.

Skrevet

De gangene vi har vært på lekeland,har jeg flydd rundt sammen med datteren,så jeg vil ikke akkurat kalle meg passiv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...