Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Lekeland ala Hoppeloppeland er for passive foreldre! Da er det mye bedre med f.eks badeland hvor foreldre MÅ være aktive.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Mulig det. Jeg kan være begge deler.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Er det en lov som sier at foreldrene ikke får være med å leke i lekeland?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Æh, alle foreldre kan vel få nyte å slappe litt av iblant også. Jeg syns ikke det har å gjøre med om man er lat generelt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg håper det, men jeg har blitt sett rart på ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 "Jeg håper IKKE det" - mente jeg å si
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Vi krabber etter og leker (nesten) like mye. Vi har til og med klart det kunststykket å leke så godt at vi fikk klage fra de andre foreldrene at at vi tok for mye plass på lekeland, he he.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Jeg liker badeland best - fordi jeg elske vann. Se, man kan være BÅDE aktiv og egoistisk ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Haha.. Jeg har aldri sett på lekeland og diverse andre lekeplasser med aktiviteter og slikt som fordel for foreldre. Faktisk ser jeg på det som godt for utvikling til små barn og trivsel ikke minst! Tenk hvor artig de fleste har det der:)) Dessuten får de løpt ut en del energi som er til overs, noe som aldri skader.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Om barna koser seg så er det da ikke nødvendig at foreldrene skal være aktivt med å leke hele tiden. Og om noen foreldre velger lekeland så betyr ikke det at de ikke kan leke aktivt med barna sine til andre tider.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 De gangene vi har vært på lekeland,har jeg flydd rundt sammen med datteren,så jeg vil ikke akkurat kalle meg passiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå