Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg klør konstant. Tenkte det bare var vinterhud. Jeg er konstant trøtt. Tenkte det bare skyldtes manglende søvn og rutiner pga baby i hus (drøyt halvår siden fødsel) Jeg er kvalm mesteparten av tiden. Tenkte det bare var fordi jeg er litt forkjøla for tiden, at snørr og slim gjør meg litt uggen.. Jeg oppdaget nettopp at jeg har gått ca halvannen måned siden sist mens. Tenkte at det ikke var spesielt positivt mht graviditet, med tanke på at jeg faktisk går på pillen...... Kryss fingre og tær og alt dere har for meg, alle dere som leser dette!! Imorgen kjøper jeg en graviditetstest. Kjære Gud, om du finnes, værsåsnill...!?!?? Det passer så virkelig, seriøst, absolutt IKKE godt nå... INGENTING er i orden for et nytt barn nå. Ikke jobb/økonomi/permisjonsgrunnlag. Ikke stort nok hus. Ikke stor nok bil. Ikke stor nok psyke hos en mamma som såvidt har kommet til hektene igjen etter forrige graviditet og fødsel.... Kryss fingrene for meg, jenter...........
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Oioi, dumt ting ikke ligger til rette for et barn til enda. Men alt ordner seg som regel. Ble selv gravid 4,5 mnd etter min første ble født. Var et tøffere svangerskap, men med en hjelpsom mann gikk det veldig bra. Har nå to skjønne skapninger:-) Minstemann er 15 mnd nå, og det har faktisk gått over all forventning. Ikke ta sorgene på forskudd, er du gravid så kommer det nok til å ordne seg. Barn nummer 2 koster ikke så mye da man har det meste fra før. Lykke til med test i morgen, og hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå