Gå til innhold

Fy flate for en idiotmann på SOS barnevakten da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kona må være MINST like mye idiot som godtar det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bare de første 10 minuttene, men det tok ikke lang tid for å se at han er (var?) en skikkelig idiot...

Skrevet

Jepp, men han nektet ihvertfall ikke for at han var det. Det er verre hvis man ikke innser for en idiot man er. Får håpe han virkelig blir/har blitt en bedre far, og ikke bare sa det han sa fordi han var på TV.

Skrevet

ikke vanskelig å se at far var og er psykopat...mor er hjernevasket,er ikke så enkelt å gå fra slike menn,som mann skulle tru.far har ennorm makt over familien selvom han ikke er tilstede.(taler av erfaring,brukte selv mange år på å komme meg vekk fra en mann som var likedan)

for barnas skyld håper jeg mor klarer å gå fra den mannen,og at barnevernet er inne og hjelper familien ennå mer.

Skrevet

han mishandlet familien sin,det var helt grusomt å se på...stakkars barn,han utsatte kone og 5 barn for bla psykisk,fysisk og latent vold.

han kalte den ene datteren for hore forde hun gikk med trange olabukser og topp,og slo en annen hardt i ansiktet så hun falt i gulvet,ga de ris med belte,og kjeftet nesten konstant.

Skrevet

Hvordan sluttet episoden?

Ble det bedring?

Skrevet

Det endte med at han godtok å bli med på et behandlingsopplegg for voldelige, type "anger management"- opplegg. Det sto på slutten at han fortsatt følger opplegget slik han lovte.

Kan godt hende han er psykopat, men jeg tviler på at han hadde stilt opp på tv om det var tilfelle. Og jeg har et inntrykk av at psykopater er mer kalkulerende, og at han dermed ikke ville ha vist voldelige tendenser på tv. Jeg tror heller det er mangel på impulskontroll, et høyt temperement og et stort kontrollbehov. Kontrollbehovet kan være et resultat av dårlig selvtillit. Håper ihvertfall det for familiens skyld, for da kan det faktisk gjøres noe med. En psykopat er nærmest umulig å helbrede :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...