Gå til innhold

Litt teit kanskje men har bestilt kjønns-test på nett... Hehe!


Ariela

Anbefalte innlegg

Noen som har testet dette før?

 

Den jeg har bestilt heter baby gender test.

 

linken er her: http://www.bestbabygender.com/

 

Litt nysgjerrig muligens? Hehe! Betalte 113,50 kr i norske kroner for å få den tilsendt da, så det er ikke galt.

Men må flire litt av meg selv.

 

Den skal visstnok være sikker om man gjør det riktig. ikke vet jeg...

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd den.. Jeg er egentlig litt skeptisk til slikt :)

 

Men det står ihvertfall at man skal vente til etter uke 14.. Høres jo litt stilig ut =P Lurer på om det funker..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

$34,99 tilsvarer over 200kr.. 219,- slik kursen er nå... da kommer toll itillegg.. så, da lar jeg være men spent på å høre fra de som tester seg..:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om du kjøper. men det går an å registrere mailen på siden om du er inne første gang, og da får du tilsendt en gratis. men du må betale portoen. da kostet det 113,50 for med. ble trukket fra koontoen og er allerede sendt. toll slipper jeg også siden prisen er under 200 =)

 

Gleder meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jo bare jeg også innom for å registrere meg..hehe.. :)

Skal på UL 6 Januar,så om jeg får den før det så får jeg jo vite om det stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! =) I følge testen får jeg en liten gutt... Eller dvs. liten, det vil jo tiden vise da =D Men gutt hvertfall. ultralyd i slutten av januar så da får vi se om de stemmer overens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet ut min også,og den viser at jeg får prins nr 3 :)

Har UL 6 Januar,så får vi se om det stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste tråden her kunne jeg ikke dy meg.... Qxl.uk har mange varianter til under "toll-prisen"..... Og JA...jeg bestilte ja :)

Jeg venter på min enda... Tar det med en klype salt, men morsomt alikevell... Skal på ul 10 januar... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAARGH!!!

Først nå leste jeg at om resultatet blir gutt skal du la testen stå uåpnet i romtemperatur i en uke for å se om den blir grønn. Og om den blir det så skal du forholde deg til den grønne (jente).

 

Litt for sent det ja... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også tatt den =) Min ble grønn - jente!

 

Er veldig spent nå, for trodde det var gutt jeg hadde i magen og skal ikke på ul før 28. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Testen stemte visst ikke på meg denne gangen :)

Den viste gutt på meg,meeeen UL viste jente.

 

Nå glemte jeg riktignok å lese den delen der det stod at om testen viste gutt skulle du la glasset stå lukket i rom temperatur i en uke,og deretter sjekke resultatet,Så kanskje den da hadde blitt grønn?

 

Men nå kommer jenten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg jeg heller....hehe.. har bestilt på ebay :) Blir spennende! Usikker om vi skal vite kjønn på ultralyd, så mulig vi må vente 6 mnd med å få svar på om den stemmer...eh!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...