Gjest Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Må bare si at jeg digger bloggen din! Du er så UTROLIG flink! Helt fantastisk!! Og at bakeånden har kommet over meg Å gjett om jeg skal prøve mange av de flotte oppskriftene dine ) Sitter her å klør i fingrene mine! Jeg vil bake NÅ!
Villa Perlesukker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Så bra Bakeånden er faktisk kommet tilbake til meg også. Jeg har ikke turt å bake på et helt år. Opplevde noe skikkelig tragisk med en bryllupskake for over et år siden og har hatt kreativitetsblokkade siden... men kjenner at det begynner å løsne Håper du følger meg fremover... hva liker du best ved bloggen om jeg får spørre?
Hufsla Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 jeg elsker den også :-) Det jeg liker best er at du får vanskelige ting til å se enkelt ut, du forklarer godt og bruker bilder. Det gjør at jeg har lyst til å prøve. Og så er du flink til å oppdatere bloggen din, det er selvsagt også viktig :-) Du inspirerer rett og slett!
Gjest Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Oj, det hørtes ikke så morsomt ut :-/ Selfølgelig skal jeg følge deg!! Liker at du får det til å virke så enkelt. At du forklarer så utrolig bra, også med bilder. Det er jo bare helt toppers Også at du oppdaterer så ofte. Det er kjempe bra Og ikke minst at du varierer så mye. Det er kjempe morsomt
Villa Perlesukker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Her er kaken til datteren som ble 6 år i dag http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/my-littlest-pet-shop.html Glad denne dagen er over hihi
Gjest Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Den var kjempe flott Blir helt målløs jeg. Skulle ønske jeg var så flink ) Er du utdannet eller er det innenfor hobby basis? En ting jeg kanskje savner på bloggen din.. Egen "tråd" "link" eller hva jeg skal kalle det.. Om rettogslett oppskrifter på sukkerpasta, iscing og smørkrem? Kanskje du har det? Men fant det ikke )
Villa Perlesukker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Har det men enig at det kommer for dårlig frem. Skal ha det mye bedre etterhvert. http://villaperlesukker.blogspot.com/p/oppskrifter.html Skal over på annen plattform etterhvert og da blir ting litt annerledes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå