Gå til innhold

Vi skal forlove oss:-) Hurra! Bare et lite spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bestiller ringer og skal få dem gravert, da betaler man med en gang sant, ikke når man henter dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også forlove oss før jul :-)

Har bedtilt ringer over nett,får med giro når ringene kommer i posten.. På gullsmed forretning vet jeg ikke..

Skrevet

Vi skal også forlove oss før jul :-)

Vet ikke hvordan det er på gullsmed forretning.. vi bestilte over nett og får med giro når ringene kommer i posten.

Skrevet

Vet ikke om det er likt over alt, men vi måtte betale for dem da vi bestilte dem hvertfall :) Kjipt å bestille, de utfører jobben, også blir de aldri hentet eller betalt.. Da er jo jobben og ringene bortkastet.

Skrevet

Bestemmer dere at dere skal forlove dere liksom???

Man forlover seg jo når man bestemmer seg for å gifte seg, altså når dene ene frir og den andre sier ja!

Skrevet

18:22;

Er blitt normalt dette, at man prater om å forlove seg, før man faktisk gjør det.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke en samboer som faller ned på kne og frir så jeg har hinta i 4-5 mnd nå.. vi skal selvfølgelig gifte oss,har bare ikke bestemt den datoen enda.

Anonym 18.18

Skrevet

selvfølgelig kan man gjerne prate om å gifte seg før man faktisk forlover seg:)

Men folovelse er jo perioden fra man faktisk inngår avtalen om å gifte seg og fram til selve bryllupet står da:) Altså man forlover seg når man har bestemt seg for å gifte seg:)

Skrevet

HÆ? Hvor er romantikken i å gå og snakke om å forlove seg? Utveksler dere ringer på kjøkkenet når de kommer i posten, eller?

Ikke bestem noen dato heller. Bare vær forlovet for å være det. Da har dere oppfylt alle kriteriene for en skikkelig fjortis-forlovelse!!

Skrevet

Når noen sier: Vi skal forlove oss! Høres det ut som at det er storarbeid med papirstyr og hele greia jo...

Skrevet

Hehe.. skal nok klare å bestemme en dato etterhvert.. Fjortiss å fjortiss... jeg er snart 30 å kjæresten har passert 40;)

En romantisk middag blir det nok å,å ikke på kjøkkenet.. ;)

Skrevet

Hi her. Jeg har en særdeles uromantisk samboer, og vi har snakket litt om det i det siste. Så her i sted kom han bort til meg og sa at han elsket meg og spurte om jeg ville gifte meg med ham:-) Veldig romantisk til han å være, og jeg ble kjempeglad! Men vi har en spesiell dato som skal være "forlovelsesdatoen", derfor ble det sånn nå:-)

Du lenger oppe som har bestilt ringer på nett og får giro, hvor bestilte du dem?

hi

Skrevet

Hi her. Vi skal sette dato for bryllupet i løpet av de neste ukene, så det er ingen problem:-)

hi

Skrevet

Ok, jeg får endre på overskriften:-) Vi skal gifte oss og skal bestille forlovelsesringer nå. Høres det bedre ut? :-)

hi

Skrevet

Gratulerer, så kjekt!:)

Når vi forlovet oss mener jeg å huske at vi betalte halve summen når vi bestilte ringene, og halve når vi hentet dem. Vi bestemte oss også for å forlove oss, og satt en dato senere.. Innviterte masse venner denne dagen og feiret det med en fest. Hva så om det ikke er super-romantisk? Alle har hver sin måte å gjøre det på. Det viktigste er at man får den man elsker, og ikke hvordan man forlover seg!:)

Skrevet

Tusen takk, første gratulasjon faktisk:-) Jeg er bare veldig lykkelig jeg, han spurte jo om jeg ville gifte meg med ham, og det vil jeg:-)

hi

Skrevet

Vi bestilte på forlovelsesringer.no er kjempespent på om de blir slik vi har sett for oss da!

Har også en spesiell dato vi vil forlove oss på :)

Å helt enig i at det viktigste er ikke hvordan det blir fridd,men at man faktisk elsker personen å ser for seg resten av livet sammen :-)

Gratulere forresten ;)

Skrevet

Tusen takk, og gratulerer til dere også:-)

hi

Skrevet

Bare et spørsmål til - på forlovelsesringer.no står det gratis ringmål. Hva betyr det? Vi vet jo ikke ringmålet pr. i dag. Bør man dra i en butikk og måle kanskje?

hi

Skrevet

Når man evt. bestiller derifra lar du ringmål feltet stå åpent,da får dere etter 2-3 dager plastringer i posten (mange størrelser) som dere prøver så sender du mail eller ringer de om hvilken størrelse dere skal ha (står et lite nr. på hver ring) :)

Skrevet

Ja ok, det var smart. Skal man skrive inn graveringen likevel, og så ordner resten seg etter at man har sendt inn nr.?

Tusen takk for svar.

hi

Skrevet

Ja,skriv inn alt det andre å bestill. Du får en bekreftelses mail å alt virker veldig proft,det er jo som en gullsmedbutikk,bare på nett :) Sendte inn ringmål i går jeg,så er spent nå :)

Å gleder meg selvfølgelig masse til planlegging osv. :))

Skrevet

Så koselig, gleder meg veldig selv:-) Hvilke ringer bestilte dere? Ser litt på dem i titan, og syns de var lekre. Men vet lite om titanringer. Er noen fine i sølv også, men syns kanskje det er litt "kjipt".

hi

Skrevet

Ja,syns det er kjempekos,har aldri vært forlovet før så det blir stort :)

Vi bestilte panorama,de med mønster på yttersiden, i hvitt gull,har alltid likt den fargen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...