Gå til innhold

Har dere julekalendere til dere selv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmelaget eller kjøpekalender? Og lager/kjøper dere til samboer/kjøreste/mann? I år har jeg ikke tenkt tanken. Sist år hadde vi hver sin tikronerskalender med sjokolade. Vi dropper nok også julestrømper. Dette fordi jeg er høygravid og vi har en ganske så forenklet jul i år. Men vet ikke om jeg vil ta opp igjen de juletingene senere. Sikkert nok at man gjør det for barnet.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår tradisjon er av far i hus får Flax julekalender i farsdagsgave.

Vinner han så må han dele med meg:)

 

Vi gir hverandre julestrømpesnop på julaften. Bare noe smått som vi koser oss med på dagen:) Mannen legger også gjerne et gavekort oppi til meg:) Bare tull egentlig, men en god tradisjon vi har hatt i mange år.

Skrevet

Klart det. Her har jeg kinder kalender, sjokoladekalender og pakkekalender. Nissen kommer også med julestrømper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...