Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 som bor etpar timers reising herfra. alt har klaffet for oss og han vil ha meg på helgebesøk har kjempelyst,meen er det helt feil av meg om lillemann må være hos pappa og farmoren (han bor hjemme nå) en helg, og tatt i betraktning at det bare er noen mnd siden det ble slutt mellom oss ?? han er nå rundt å ligger rundt ofte da.. dette er snakk om en jeg har blitt veldig gla i.. er så itvil..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Barnet er vel vant til pappa rundt seg siden dere var sammen til for noen mnd siden. Barnet vil da ikke ha vont av å være hos pappan en helg. Om ikke da barnet er veldig liten og ikke har sett pappan på disse mnd. Eller faren ikke er en egnet far. Men et lite råd ikke fortell exen din at du skal å møte den nye flammen da, har tildens å bli litt bråk av det
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 han er godt vandt til pappa ja, og han er en god pappa når han går inn for det han elsker jo og være der. har bare aldri reist fra han før :s nei det var det da,hehe vi vil jo snakkes på tlf iløp av helga uansett og han vet jo jeg har truffet en. spørs bare om han sier at ja da sitter ikke jeg barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Hvor gammelt er barnet ? Så sant du ikke ammer og barnet er vant til å være sammen med pappa så ser jeg ikke noe galt i å dra på helgetur til den nye mannen :-) Du er singel, han er singel.. Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 3 år .. såbra kansje jeg gjør det ) hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå