Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Hei, er i uke 29 og lurte på en ting. Hva kjennertegner "nedpress"? Har gått rundt med vondt øverst i magen i 3 dager og endel diare. Det er ikke vondt i magen, men mer at "tyngdekraften" har tatt over. Kjennes ut som det strekker nedover. Vet det er tidlig å tenke på fødsel, men jeg klarer ikke la være.... Noen som kan svare hva det er? Bare "slitasje" skader???
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Etter min mening (men den er bare subjetiv) så er nedpress når det kjennes ut som en liten honningmelon kommer ned i bekkenet og mot slutten så kjennes det som den sitter i vagina omtrent. Det er ikke vondt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Nedpress kjennes som smerter eller ubehag i underlivet. Gjerne som stikk eller tyngdefølelse. Er hvertfall sånn det kjennes ut for meg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Anonym over her: å ja, det hadde jeg også. Er det det som er nedpress. He he. Ikke alt en vet selv om en har født to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå