Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 ..om typen deres sa han elsket broren sin mere enn deg? Sa det helt uoppfordret. Var ikke det en rar ting å si?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Litt rart å sammenligne - jeg har "ulik" type kjærlighet for ulike mennesker. Men om dere nettopp er blitt sammen betyr vel forholdet til broren mer enn forholdet til deg. Rar ting å si, ja!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Jeg ville finne det merkelig. Flott at han er glad i broren sin men er jo en helt annen type kjærlighet da. Og hvorfor skulle noen si det helt uoppfordret liksom. er det ment som en ikke tro at du betyr så mye for meg ting, eller hva er grunnen
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg tror han skulle få fram hvor mye broren betydde for ham. Han var litt rørt da han sa det,og sliter med dårlig samvittighet over broren,selv om han ikke burde det. Men jeg må si jeg synes det var merkelig sagt av ham. Og vi har vært sammen i maange år. HI
Tante Blås Squaw Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Tja. Husets Herre har ei søster som han har kjent hele livet, delt gleder og sorger i barndommen med, kranglet og grint sammen med, funnet på rampestreker og fått straff sammen med, passet på, forsvart mot mobbere, i det hele tatt vært med på å forme den personen han er idag. Så det er ingen overraskelse om han har et sterkere bånd til henne enn til meg - jeg forstår at man kan ha den følelsen for søsken. Når det er sagt! ...så er det stor forskjell på hva man føler og hva man sier. Om du har stilt han til vegs og mast om hvem han er mest glad i, får du skylde deg selv - men å komme med en sånn opplysning ut av det blå virker noe merkelig for meg. Mannfolk kan være helt elendige på å uttrykke seg iblant, prat med ham, du ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Det finnes mange typer kjærlighet, men da ville nesten tatt det som at han følelser for broren sin og er homo eller bifil. Jeg er glad i mine foreldre og søsken og barnet mitt, samt også resten av familien. Samboeren min elsker jeg, jeg elsker ham på en sexuell og lidenskapelig måte. jeg kan vel også si jeg elsker mitt barn, men helt annerledes enn hvordan jeg elsker min samboer. Så jeg synes det var en utrolig rar ting og si, men ville nok fått han til og utdype hva han mener, for meg høres det ut som han elsker sin bror på en sexuell og lidenskapelig måte og at han da elsker han høyere enn deg på den måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå