magica fra tryll Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 -Virker som om det blir en seig vinter her på Østlandet. Så hvis lille skal sove godt i "isboksen" som er soverommet vårt for tiden må det nok ull til, ja. Bor i gammelt hus uten akkurat varmekabler i gulvene...Så her er det ull og ull og tøfler og saueskinn som gjelder...Føler meg som den siste viking..hehe Bestilte meg en laaang singlet i ull -silke også. Det blir bra... Er jo sjokk å komme fra det overoppheta sykehuset til det kjølige huset mitt.
AO3 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg har også bestilt det (fra Nøstebarn, de hadde salg på div varer og da slengte jeg med en ullfrottépysj med det samme). Gleder meg til den kommer! Vi har et par slike til storebror, og de er heeeeeerlige!
urmoderen *mamma* Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Blir mye ull og saueskinn på denne karen også.. Håper, sånn egentlig, at kulda gir seg litt etterhvert, men det er nok i overkant optimistisk å håpe på at det skal skje i januar.. Vi sover uten varme på rommet, og jeg er spent på om vi voksne klarer å sovne med noe varme på. Mulig at det må til, men håper egentlig vi slipper! Er helt avhengige av frisk luft. Blir det for friskt for den lille mannen, så får vi la han flytte inn på eget rom, med varme, og dele på å sove der inne den første tiden... Synes anbefalingene, de jeg har lest, på en soveromstemperatur på 17-18 grader er litt i overkant, aner ikke hvordan vi skal få det til!?! Er vel mellom 5 og 10 på vårt rom.. Får håpe noen med mer erfaring med vinterbaby kan gi meg noen tips
magica fra tryll Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Fikk forrigemann i begynnelsen av februar i -25 grader, så har litt erfaring kan du si;) Han sov på vårt rom med ullfrottepysj, saueskinn og et strikka teppe i alpakkaull under dyna. Gikk helt strålende det:) Sov ofte ved siden av meg, og jeg er skikkelig varmeovn..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå