Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Nå syns jeg det går i lengste laget..Skulle tro det var i barneskolen hele flokken nesten.. STOPP..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 "STOPP"? Vet ikke hvem jeg skal påstå virke gå på barneskolen? I mine øyne er det ikke mobbing når noen legger ut et slikt innlegg. Når hun spør om meninger kan også de som er uenige svare. I tillegg blir det verre for hver gang hun svarer så hun har kun seg selv å takke.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Hun la ut saken sin og ba om andres synspunkter. Nå får hun det. Synd at de ikke faller i smak, men flertallets mening synes å være at hun er gjerrig og dessuten usympatisk.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Herrefred. Dersom hun ikke ønsker flere kommentarer så hadde det kanskje vært en ide å slutte å poste nye tråder hele tiden? Hun må da tåle at man er uenig med henne, dette er da tross alt et sted hvor man kan ytre sin mening. Dessuten så er hun anonym, så det er jo ingen som vet hvem hun er likevel...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 ikke bare la hun ut saken sin for å høre hva andre mener, hun la jo faktisk ut et nytt innlegg om samme saken for å rette opp div. misforståelser. MEN den nye tråden var jo enda dummere enn den første! Hvis hun ikke taklet kritikken i første innlegg, så er det jo rart at hun frivillig la seg på "hoggestabben" igjen..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Det kan jeg være enig i, men nå var det ikke akkkurat det det var snakk om...Ser nå, at andre "tar" etter henne, og starter nye sammetype innlegg...Da syns jeg, det er å ta den litt lengere enn den egentlig skulle ha gjort..Det syns jeg grenser til lynsjing.. Innleggene av andre Hi, har jeg mine meninger også om..Men, ingen trenger for det å ta saken enda lengere ut..Det var nå heller det det var snakk om.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå