Gå til innhold

Tror bf er sammen med venninna mi ! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misstenker at bf er sammen med venninna mi, vi snakker lite sammen nå jeg og hun men vi var veldi gode venner før hun begynte slik hun gjør nå. Henger seg på han osv når jeg er der, og passer på å slenge ut falske rykter om meg rundt hans venner og han. Hun VET at jeg er forelska i bf og at vi var på vei til å prøve da hun kom i bildet..

Er så trist og lei meg :(

Men både hun og han har vert rare i det siste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du snakke med bf da vel :)

det er tross alt DU som skal føde barnet hans, ikke hun. kanskje han har fått inntrykket av at du ikke vil være sammen, så kanskje han har gitt opp? Altså, når man skal ha barn BØR man greie å finne ut forholdet seg i mellom først. og det med venninna di...

Tenk at du har lært å gi dine brukte leker til de mindre heldige ;) fordi å gå etter ei venninnes "søppel" er bare tragisk, dessuten, hadde jeg vært hun, hadde ikke jeg gått etter bf fordi da hadde jeg alltid vært bekymret for at han skulle være mere glad i deg. det er jo ganske normalt når man skal ha barn sammen...

Skrevet

Stakkars deg :(

Kan du ikke snakke med bf om det ? Er barnet født ?

Lykke til og klem til deg.

Skrevet

Herregud så teit jeg er.. Er visst i paris hilton-modus for jeg tenkte at bf betydde boyfriend.. :P Uansett så føler jeg med deg stakkar. For en dust. Og ikke minst, for ei dårlig venninne.

Skrevet

Hvis det er sant, så er det en pill råtten venninne du har! Fy faen!

At det går an!

Er du gravid med ham ? Har dere et fint forhold ? Det kan jo hende at hun er forelsket i han, men at han ikke vil ha henne.. Han er jo sammen med deg! Er han ikke ?

Hvordan er forholdet deres ellers ? Jeg hadde seriøst kjeppjaget denne venninnen avgårde.. Hvordan reagerer han når hun henger seg på han ?

Skrevet

Huff da.

For ei grusom venninne du har. Det er ingen andre enn onde mennesker som gjør slikt. Jeg syntes du skal snakke med BF og fortelle han at du er interessert. Dersom han er interessert i venninnen din bør du prøve å glemme han men snakk først med han. Fortel han hva du mener på en saklig og pen måte. Å denne venninnen din syntes jeg du skal stryke fra vennelisten. Sånne venner er ikke verdt papiret de står skrevet på.

Skrevet

Vi har et barn på noen måneder, holdt på leenge og var på god vei til å bli sammen, har en kjempe god tone. Jeg har vert i et voldelig forhold tidligere så jeg er redd for å gå for fort inni noe så vi har ikke blitt sammen for jeg vil holde det litt rolig i starten og ikke hoppe i noe med et smell.

Hun vert ute og reist og da hun kom tilbake hoppet hun rett på han! Med en gang jeg nermer meg han så klenger hun seg oppi han, saken er at hun kjente han før meg men di har aldri gjort noe. Hun er i samme ¨gjengen¨som han, jeg har en annen gjeng jeg er mer med en dem men jeg ble kjent med han på en annen måte. Men når di er på fester sammen setter hun seg på fange hans, stryker på han osv, jeg får jo info av felles venner. Sist lørdag hadde de vert på samme festen, vi møttes på byen, med en gang jeg snakket med bf føk hun på han, rev og slet i han og skulle ha han med vek. Og alle hennes venninner ser stygt på meg. Tror hun har et enormt behov for å kontrollere gutta i gjengen ¨sin¨. Tidligere holdt hun på med en annen kompis av bf, så fant han seg dame og da hoppa hu rett på min!

Jeg vet ikke om hun så meg men, men hu gikk bort til han å begynte stryke han på magen og bøyde seg opp å kysset han, etterpå skubbet han henne bort..

Off det gjør så vondt, jeg tenker ikke på annet! Vet ikke helt hva som foregår eller noe, hva hun vil frem til!! ??

HI

Skrevet

BUHU!!!!

Har du tenkt på at kanskje BF ikke vil ha deg ?

Kanskje han ikke gidder vente på deg lengre..

Skjønner han oh hun godt jeg ;-)

Skrevet

Voksent svar. Heldigvis vet jeg at du må ha det skikkelig jævlig med deg selv, som gidder å rakke ned på folk på den måten. Skaff deg litt selvtillit, og smil litt til verden, så skal du se at den smiler tilbake. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...