*Lissi* Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Vil bare høre deres mening... Har en gutt på snart 5 år som er syk. Var litt slappp i går, men spiste og var i grei form. Våknet 45 minutt etter han var sovnet. Ynket seg og var hysterisk. Trodde det var ørene, så gav smertestillende. Litt senere skjønte vi det var magesmerter. Har opplevd at han har vert urolig om natten før p.g.a. dette, men gir seg når han får vert på toalettet. Han har nesten ikke sovet i natt, og hatt vondt. Er slapp, ikke spist eller drukket siden i går kveld. Ynker seg ikke lenger, men synes han puster fortere enn normalt. Spiste kjøttdeig med slikt tacopulver i går, så vet ikke om det er det han eventuelt har reagert på...
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Ville kontaktet legevakten. Om ikke annet for å utelukke blindtarmbetennelse. Bedre føre var... Lykke til og god bedring til lillegutt!
Zitro Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Tell hvor mange ganger han puster på 1 minutt er du snill...
*Lissi* Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Trakk pusten 50-51 ganger på 1 minutt. Vet ikke hva som er normalt, men han puster iallfall roligere til valig...
Zitro Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Ja, da synes jeg du skal ringe og si barnet har høy respirasjon. Mine barn har blitt lagt inn når dem ligger på 60-70 i minuttet, men dem er astma barn da. Forhøyet respirasjon kommer ofte av feber som igjen forårsakes av luftveisinfeksjoner...
Kamomille Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Jeg hadde nok også ringt - mest fordi du ikke får i han drikke!
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Ja, hadde nok kontaktet lege ja.. Bedre føre var.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Hvordan går det med lillegutten din? Håper alt går bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå