Gå til innhold

Ville dere kontaktet legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare høre deres mening... Har en gutt på snart 5 år som er syk. Var litt slappp i går, men spiste og var i grei form.

Våknet 45 minutt etter han var sovnet. Ynket seg og var hysterisk. Trodde det var ørene, så gav smertestillende. Litt senere skjønte vi det var magesmerter. Har opplevd at han har vert urolig om natten før p.g.a. dette, men gir seg når han får vert på toalettet.

Han har nesten ikke sovet i natt, og hatt vondt. Er slapp, ikke spist eller drukket siden i går kveld. Ynker seg ikke lenger, men synes han puster fortere enn normalt.

Spiste kjøttdeig med slikt tacopulver i går, så vet ikke om det er det han eventuelt har reagert på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kontaktet legevakten. Om ikke annet for å utelukke blindtarmbetennelse. Bedre føre var...

Lykke til og god bedring til lillegutt!

Skrevet

Tell hvor mange ganger han puster på 1 minutt er du snill...

Skrevet

Trakk pusten 50-51 ganger på 1 minutt. Vet ikke hva som er normalt, men han puster iallfall roligere til valig...

Skrevet

Ja, da synes jeg du skal ringe og si barnet har høy respirasjon. Mine barn har blitt lagt inn når dem ligger på 60-70 i minuttet, men dem er astma barn da. Forhøyet respirasjon kommer ofte av feber som igjen forårsakes av luftveisinfeksjoner...

Skrevet

Jeg hadde nok også ringt - mest fordi du ikke får i han drikke!

Skrevet

Ja, hadde nok kontaktet lege ja.. Bedre føre var.

Skrevet

Hvordan går det med lillegutten din? Håper alt går bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...