Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Da mener jeg julegave...Da snakker jeg om de som er gifte eller samboere. Jeg har kjøpt en gave til samboeren min, men den kostet bare 600, vet liksom ikke om det er litt gnient av meg, så vurdere å kjøpe en ting til. Hvordan er det med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Ingenting. Vi venter til salget i januar og kjøper noe vi ønsker oss til huset da. Og i samme slengen sørger vi for å ha barnevakt (som får en tier i timen:p) og går ut og spiser og koser oss nesten en hel dag. En koselig tradisjon for oss i og med at vi trenger mye til hus og hjem:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Min samboer og jeg har felles økonomi. Vi trives bedre med å kjøpe en litt større ting sammen, og heller kjøpe bare en liten ting til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Vi bruker ca. 2000 kr på hverandre i år. Tidligere år har det variert fra 2000-8000 kr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå