Gå til innhold

Har tenkt og sende anonym mail til mannen til ei jeg kjenner, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det teit? Hun er utro og han vet ikke noe:( Synes det er så synd på den utrolig snille mannen hennes, han fortjener bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hun er den teite som er utro. Så syns du kan sende.

Skrevet

Jeg syns ikke det er teit i det hele tatt, men kjenner du henne godt kanskje du skulle latt henne få fortalt mannen sin det først? Eller jeg vet ikke helt jeg, men han fortjener ihvertfall å få vite det!:)

Skrevet

Altså hun er jo i omgangskretsen vår og hun sier at det er blitt en besettelse og være utro og ha en elsker uten at mannen vet dette.

Men sist jeg traff på henne og hun fortalte om denne mannen så planla hun graviditet med han, men og ha sin ektemann tro at han er barnets ekte far dersom hun blir gravid, derfor ønsker jeg og informere mannen før han går i fella.

Skrevet

Jeg ville sendt han en mail med engang, hun dama der høres jo ikke god ut

Skrevet

Hvordan sender man anonym mail? Navnet dukker alltid opp når jeg får mail... hmmm.. Bare vær klar over at du ikke viser hvem avsenderen er, kanskje han ikke leser mailen fordi han kanskje tror det er spam/virus o.l. (Jeg leser ikke mail fra folk jeg ikke vet hvem er, skjønner du )

Over til problemet; Jeg HATER utroskap, og det er ALDRI noen unnskyldning for det. Har man problemer med partneren så løses ikke de ved å gå ut å ha seg med andre. Så jeg er veeeldig enig i at denne mannen bør få vite om det. MEN, er du helt sikker på at hun er utro? Du skal ha veldig gode "bevis" for det før du går ut og , mest sannsynligvis, ødelegger et forhold. Det er håpløst for henne å hevde sin uskyld hvis det har kommet fra anonyme kilder, for mannen hennes vil tenke at denne anonyme personen ville jo aldri fortelle han det om det ikke var sant. Så vær 100% sikker før du forteller han det. Er vel også litt fan av å si til dama at " har du ikke fortalt han det innen xdag, så gjør jeg det." la henne få en sjanse til å ordne opp selv.

Nei, ikke lett dette her.

Skrevet

ok, jeg satt og skrev svaret da du sier hun skryter av det. Da stiller det seg selvfølgelig helt annerledes..

Skrevet

Herregud, for en (p)syk dame.... Jeg hadde fortalt mannen det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...