Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Nå blir det bare litt for mye for meg.. en x som ikke er så hyggelig, har vært så mye den siste tiden.. fra han kom tilbake og ville prøve igjen og jeg ble så glad til å ikke ha ment så mye med det allikevel fordi han gjorde det fordi han var redd for meg når jeg var ute at jeg skulle finne meg ny mann. Så jeg ble holdt på gress i flere mnd, ja burde ha skjønt det men ville jo det beste for oss og barnet. Har en jobb som nå vil snakke med meg, føler jeg kommer til å bli oppsagt fordi jeg har vært sykemld noen mnd, og ja jeg har vært veldig syk. Og i en salgsjobb er ikke dette lov virker det som. Alene med en liten gutt som har hatt sitt 1 år i bh og mye syk.. Jeg er så sliten, har ikke så mye hjelp og jeg klarer ikke lenge spise eller snart funke føler jeg.. men jeg må være sterk for min kjære lille sønn. Hvordan skal jeg komme meg opp??? alle gode tips tas imot med stooooor takk..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Har desverre ingen gode tips til deg, men sender deg ein KJEMPE stor klem :-) Håper du får mangen gode råd og at alt ordner seg for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 klem sendes her og ta en ting av gangen! Du fixer det etterhvert så lenge du fokuserer og jobber målrettet. og husk å ikke ta i for mye på en gang, lett å miste motet når det går galt da
midgard Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Her kommer en kjempeklem:))) Start i en ende, en ting om gangen så skal du se at det ordner seg. Jeg pleier å si til meg selv, alt ordner seg til det beste - uansett hvordan det blir... ikke alltid så lett å se det der og da men... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2010 #6 Skrevet 2. desember 2010 Takk jenter... har fått mld av min x at han skal på date i hele helgen og skal kose seg.. hvorfor må jeg vite det??!!! Og i tillegg har jeg hatt møte med sjefen og han vil ha meg ut!! Han sa at jeg hadde vært syk lenge, var alenemor med lite barn og sånne kunne de ikke stole på eller ha i jobb ((( så nå blir det fagforbund og hele pakka...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Dette fikser du!! Økonomisk går jeg ut fra at du får overgangsstønad, bidrag, dobbel barnetrygd og bostøtte. (Pluss støtte til barnetrygd.) X-en din virker som en manipulerende idiot (unnskyld uttrykket), som du skriver selv: hvorfor trenger du å vite at han skal på date? Håper du svarte at du håper han koser seg masse! (Ikke la han vite at det går inn på deg, men beskytt deg og følelsene dine!!) En arbeidsgiver har ikke lov til å si opp noen fordi de er syke eller aleneforsørger, og blir det vanskelig for deg å fortsette å jobbe der så er det mulig å være sykemeldt til arbeidsgiver, men friskmeldt til å søke på nye jobber. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Takk anonym 13:07.... jeg har fått til fagforbundet så tar de saken for meg.. jeg har svart på hvitt nå at han mener jeg har vært uheldig sykemeldt og er aleneforsørger for et lite barn, derfor denne avgjørelsen. Noe fagforbundet synes var topp at jeg hadde det skriftlig.. så nå blir det sak og de kjører på at dette er diskriminering på høyt nivå.. X en ja han er og blir en stor idiot.. hørte nå at han ja som alltid har hatt dårlig råd.. men nå har han bestilt seg nytt skitøy, selv om han kjøpte nytt, dyrt for 2 år siden.. må ha det hotteste nå vettu når han er singel og skal sjekke damer.. men tøfler til guttungen til 249 kroner har han ikke råd til og hver gang min lille prins har vært hos sin far i en super kald kjeller leilighet så blir han syk.. noe legen sa sist at han må være varm på beina, sliter med halsen.. men neida kjøper alt til sine to større gutter som han har fra før men ingenting til vår sønn, da har han aldri råd til noe... blir sååååååå sint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå