Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 På side 23 om gravide Tonje som er gravid er det 2 ultralyd bilder, på bilde nr 1 er navn og fødselsdato anonymisert, men ser man tydelig på bilde nr 2 står det et navn og fødselsdato og ettersom denne Tonje er 26 år stemmer jo fødselsåret hennes. Håper ikke dette får negative konsekvenser for den gravide.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Har ikke lest bladet jeg da, men hva handler artikkelen om da? Om det bare er en gravid mamma er det vell ikke så nøye?
Gjest Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Og siden du er så bekymret for det så publiserer du det på dib?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Det er jo usannsynlig hyggelig av deg å kringkaste dette på et offentlig forum, da. Hadde du latt være, hadde det mest sannsynlig IKKE fått negative konsekvenser for den gravide.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Den handler om ruset fra fødselen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 hvorfor kan det få negative konsekvenser?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Fordi moren ønsker og være anonym av hensyn til at hun venter barn og vil starte med "blanke ark".
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Ok da gjorde jo saken litt værre. F&B bør vell kanskje bla opp noen kroner i erstatning til mammaen og barnet er min første tanke - særlig nå som det blir publisert på diverse anonymforum.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Dette hadde mest sannsynlig ikke vært noe stort problem hadde det ikke vært for vår elskverdige HI som la ut en detaljert forklaring på hvordan man kan avsløre identiteten til den gravide. Er det noen som har gjort en tabbe her, er det HI.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Ja for det er jo jeg som har publisert artikkelen i Foreldre og barn! Regner med det ikke var bare jeg som fikk med meg dette. Klag nå heller foreldre og barn inn for pressens faglige utvalg!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Jeg la merke til dette selv og reagerte veldig på det. Men jeg er enig med at du ikke burde sagt noe her, da det finnes flere nygjerrige mennesker der ute som faktisk kjøper bladet bare for å sjekke ut dette. Selv om F&B gjorde en tabbe, kommer det jo ikke akkurat på nyhetene. Alle leser ikke F&B liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå