Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg er veldig skeptisk til barnevakter som er yngere, har ofte en følelse av at de har snoket rundt i huset og våre saker når de sitter barnevakt....Noen andre som har det sånn? Noen som har hatt dårlige opplevelser med barnevakter?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 våre barnevakter er enten besteforeldre, en pensjonist borti gata eller min niese på 18.... så jeg er ikke bekymret overhode (sistnevnte er forøvrig fadder og har vært vaskehjelpen vår fra hun var 15....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå