Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Ok jeg vet at det sikkert blir 100 forskjellige innlegg om dette fremover, men jeg spør nå alikavell. (Det går jo frem av overskriften hva det handler om, så de som ikke liker slike innlegg kan jo overse hele innlegget? På nav står det flere utbetalingsdatoer mellom den 15. og den 23. (!). Vi får stort sett utbetaling etter den 20...... betyr det at i år er det stor risiko for at vi ikke får penger før lillejuleaften eller prøver de å få ut penger til så mange som mulig den 15.? Uff, vi klarer oss vi altså, meeeeeen må si jeg blir litt stresset ved tanken på storhandel til jul på lillejuleaften!! Har jo ett par tre gaver som helst må vente til desemberlønnen kommer også..... Noen som vet sikkert??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Dette lurer jeg osgå på! Men med det samme, noen som vet om vi får halv skatt på desemberlønna??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 De første 14 dagene er trekkfrie, og det må vell bety halv skatt så vidt jeg forstår..... HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Ja du får halv skatt på foreldrepengene i Desember. Du får de rundt den 15.desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå